Jak na úspěšnou online reklamní PPC kampaň

Díky kampaním ve vyhledáváčích můžete automaticky, bezpracně a cenově efektivně získávat nové zákazníky.

Článek blogu agentury Guap
Marketing
Čas čtení:

5 min

Google je ve dnešním světě nejoblíbenějším vyhledávačem na světě a zajistit si místo na první stránce výsledků vyhledávání je tvrdý konkurenční boj. Cílem agentury je, aby se internetové stránky jejích klientů umístily na předních místech výsledků vyhledávání.

Google se snaží zajistit, aby uživatele nasměroval na co nejužitečnější a nejpodnětnější stránku v návaznosti na jeho vyhledávací dotaz. Za tímto účelem se spoléhá na skóre kvality.

SEO vám sice může organicky pomoci, ale bez online PPC kampaní se na první pozici ve vyhledávačích jednoduše s novou doménou obvykle nedostanete.

“Google se snaží zajistit, aby uživatele nasměroval na co nejužitečnější stránku a spoléhá se při tom na skóre kvality."

Co je to skóre kvality a jak ho zlepšit?

Skóre kvality je virtuální metrika vyhledávačů jako Google, která určuje, jak vysoko ve vyhledávači se vaše stránka umístí a jak úspěšné budou vaše reklamy. Kvůli tomu je skóre kvality jedním z klíčových faktorů určujících, jak často se vaše reklamy zobrazí, když uživatel zadá vyhledávací dotaz, na který jsou vaše kampaně cíleny.

Níže uvádíme pět našich nejlepších tipů, jak můžete zlepšit skóre kvality, abyste pomohli své značce/klientovi udržet se v soutěži o dosažení předního místa.

#1 Relevance

Kvalitní skóre se nakonec odvíjí od relevance, tedy od toho, zda vaše kampaň, klíčová slova a cílové stránky odpovídají tomu, co uživatel hledá.

Je důležité, aby klíčová slova, na která cílíte svou kampaň, byla relevantní.

Až budete mít toto vyřešené, zajistěte, aby veškeré texty v reklamní kampaňi a na internetové stránce, na kterou kampaň odkazuje, byly relevantní ke klíčovým slovům.

#2 Klíčová slova

Klíčová slova musíte efektivně a důsledně plánovat a začlenit do všech svých reklam a vstupních stránek.

Například malá změna názvu vstupní stránky může Googlu pomoci, aby vstupní stránce lépe porozuměl.

#3 Negativní klíčová slova

Pomocí negativních klíčových slov lze dosáhnout zabránění spuštění reklamy.

Aktualizace a sledování negativních klíčových slov pomůže výrazně snížit náklady kampaní a zlepšit celkové skóre kvality.

Začleněním negativních klíčových slov zajistíte, že lidé, kteří nepatří do vašeho cílového trhu, nenarazí na vaši reklamu. Vyloučení irelevantních vyhledávacích dotazů pomáhá zvýšit celkovou míru prokliku (procento uživatelů, kteří po zobrazení vaši reklamy přešli na vaši stránku).

Míra prokliku je jedním z rozhodujících faktorů úspěchu v online PPC kampaních a organickém zobrazení stránky ve vyhledávači. Proto je důležité zajistit, aby se vaše reklamy zobrazovaly na pouze na relevantní klíčová slova.

#4 Kvalitní textace

Může to znít jednoduše, ale originální, relevantní a přesvědčivá textace reklamy je nejlepší způsob, jak upoutat pozornost publika. Jistě, první místo si můžete zaplatit. Aby však na reklamu po jejím zobrazení uživatel klikl, její textace musí být dostatečně lákavá.

Klíčem k tomu je dobrý titulek — musíte vymyslet poněkud clickbaitově lákavý titulek, ale stále relevantní pro vaše klíčové slovo a cílovou stránku. Přesvěčte se, že se zabýváte všemi známými „bolestivými body“ svých uživatelů a zdůrazňujete výhody svých produktů nebo služeb.

V případě zájmu o spolupráci nás kontaktujte.

Zpět na Blog

Autor článku:

Ondřej

Stačí se nám ozvat

Jsme připraveni

Přejít na hořejšek této