Prodejní web pro malíře portrétů s 810% návratností investice

Nejdůležitějším krokem projektu bylo navržení úvodní stránky s jasným cíleným sdělením

Pan Kyrych je český malíř portrétů a kariaktur, který po dobu 30 let provozoval svojí činnost převážně na Karlově mostě v Praze.

Již delší dobu zvažoval získávání zakázek přes internet. Poté co jeho podnikání zasáhla opatření související s pandemií se nás rozhodl oslovit, abychom zrealizovali jeho plán.

1. Průzkum trhu a definice cílové skupiny

2. Konzultace a navržení struktury webu

3. Uživatelské testování 5 návrhů vzhledu

4. Stanovení konečné podoby a obsahu webu

5. Kompletní dokončení webu ve lhůtě 10 dní

6. Získání zákazníků skrze online kampaně

Primární cíl webu je generovat příjmy z prodeje portrétů a karikatur vytvořených na míru zákazníkovi. Naším úkolem bylo vytvořit web, který je vzhledově a funkčně příjemný cílové skupině uživatelů a který odpovídá na jejich obsahové potřeby – to jsou otázky, které si lidé budou při objednávání karikatury klást. Jako každý eshop i tento web má za cíl jednoduše provést zákazníka procesem objednávky.

Požadavek klienta byl, abychom navrhli takové řešení, kde nemusí platit žádné fixní poplatky za eshopové řešení – proto jsme integrovali externí košíkový plug–in a platební bránu.

Design eshopu byl navržený dle poznatků z uživatelského testování.

Když byla internetová stránka s eshopem dokončena, napojili jsme ji na doménu, hosting a analytické nástroje – díky tomu jsme byli schopni sledovat chování návštěvníků webu a na základě toho upravovat online kampaně i web samotný. Po důkladné analýze jsme na plno spustili online kampaně prostřednictvím Google Ads, Sklik a Facebooku.

— Cílenou PPC kampaní získáme 1 návštěvníka za průměrně 5,14 Kč

— Z 1000 návštěvníků v průměru 63 dokončí a uhradí objednávku

— Cena platícího zákazníka tak vychází (5,14 * 1000 : 63 =) 81,58 Kč

— Při průměrné objednávce 1393 Kč bez DPH dál škálujeme kampaň

Výsledkem celé spolupráce byl nový způsob získávání objednávek, který po dvou měsících provozu přinesl návratnost ve výši 810 % z celkové investované částky a nyní je hlavním zdrojem získávání objednávek pro našeho klienta. 🙂

Odkaz na webovou stránku

Neváhejte se nám ozvat

Jsme připraveni

Přejít na hořejšek této