Webová prezentace realitního makléře

Cílem spolupráce bylo zajistit panu Kováříkovi spolehlivý způsob získávání zakázek.

Náš klient, pan Filip Kovářík, pracuje jako realitní makléř. Před zahájením naší spolupráce byl prezentován pouze na interentových stránkách své realitní kanceláře.

Ve vlastním webu viděl příležitost, jak se odlišit od ostatních realitních makléřu, budovat si vlastní značku, klientskou databízi a získat tak více zákazníků. Na začátku spolupráce jsme společně prošli obchodní model, abychom zjistili, jaký typ zákazníků považuje za nejžádanější. Definovali jsme si 4 základní skupiny zákazníků podle jejich cíle. Zákazník prodává, kupuje, pronajímá nebo si pronajímá nemovitost. Během konzultací jsme zjistili, že hlavní zdroj příjmů našeho klienta tvoří zákazníci, kteří nemovitost prodávají.

Proto jsme začali pracovat na návrhu internetové stránky, jejímž cílem je oslovit co nejvíce lidí prodávajících nemovitost. Při výběru realitního makléře jde především o osobní důvěru – proto jsme v návrhu kladli důraz na seznámení s panem Kováříkem a na poukázání na jeho dobrých vlastnosti a spolehlivých postupů.

1. Marketingová analýza podnikání

2. Definice cílové skupiny návštěvníků webu

3. Konzultace a navržení struktury webu

4. Uživatelské testování 3 variant webu

5. Stanovení konečné podoby a obsahu webu

6. Kompletní dokončení webu ve lhůtě 15 dní

7. Úspěšná online marketingová kampaň

Bylo důležité odpovědět na obsahové potřeby —  otázky, které si lidé kladou při seznamování se s postupem prodeje nemovitosti. Po několika konzultacích nad návrhem jsem začali vyvíjet úderný web jehož cílem je získávat kontaktní údaje prodávajících.

Pořadí na webu prezentovaných informací je klíčové

Po dokončení webu jsme ho napojili na analytické nástroje a sledovali chování návštěvníků. S klientem jsme se domluvili na tom, že budeme přivádět zákazníky na web pomocí online PPC reklamní kampaně. Ta měla následující výsledky:

— Cílenou PPC kampaní získáme návštěvníka za průměrně 7,12 Kč

— Z 1000 návštěvníků v průměru 84 kontaktuje pana Kováříka

— Cena jednoho kontaktu tak vychází (7,12 * 1000 : 84 =) 85 Kč

— Vzhledem k provizím z prodeje nemovitostí je cena výhodná

Výstupem naší spolupráce je pro klienta nový a jednodušší způsob získávání zákazníků. Díky online kampani má nyní klient více poptávek než stihne a vybírá si ty, které ho zajímají. 😊

Odkaz na webovou stránku

Pojďme si o tom promluvit

Připraveni začít?

Přejít na hořejšek této